Monday, June 21, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 12- KEINDAHAN (INSTAGRAM)


Assalamualaikum & hi bloggers...

Untuk minggu ini, saya akan berkongsi tentang makna keindahan. Saya merasakan bahawa keindahan ini dapat dilihat daripada banyak sudut yang berbeza-beza. Ada orang beranggapan bahawa keindahan ini melibatkan alam sahaja. Sebenarnya aspek keindahan ini lebih daripada itu. Keindahan juga dapat dinikmati dalam kebahagian kekeluargaan, keindahan kejayaan, keindahan persahabatan, dan lain-lain. Oleh itu, jagalah dan peliharalah keindahan yang ada itu supaya tidak kesal di kemudian harinya.



Post mengenai keindahan daripada sudut pandangan saya.




Berikut merupakan post rakan saya mengenai tema keindahan berserta dengan komen saya

















Kehadiran 14 Jun 2021


 

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  Setiap tugasan sepanjang minggu 14 ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKA...