Thursday, July 1, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-RESENSI BUKU

Rujukan: Normaliza Abd Rahim (2019). Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi Teori dan Aplikasi. Kuala Nerus: Penerbit Universiti Malaysia Terengganu.


Assalamualaikum & hi bloggers...

Finally, perjalanan kita dah sampai ke penghujungnya. Untuk tugasan yang terakhir ini saya dikehendaki membuat satu resensi buku yang bertajuk “Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi Teori dan Aplikasi.” Buku ini banyak memberi manfaat kepada pembaca lebih-lebih lagi dari segi strategi komunikasi. Ayuh beli geng memang tak rugi. 

Jadi, untuk mengetahui isi buku ini dengan lebih lanjut, jom kita saksikan video yang dipaparkan di bawah.




Resensi buku “Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi Teori dan Aplikasi” ini merupakan tugasan saya yang terakhir. Lepasni dah berakhir la blog berkenaan subjek BBM3410 hahaha. Actually, subjek ni best je sebab kita banyak belajar secara praktikal dan perkara yang kita belajar ni boleh diguna untuk masa yang akan datang. Kalau ada dekat uni time ni mesti seronok gila sebab dapat cipta banyak pengalaman dan memori bersama rakan-rakan. Jadi, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Prof Normaliza kerana banyak berkongsi ilmu dan tunjuk ajar. Saya berharap prof halalkan segala ilmu yang dicurahkan dan saya juga ingin memohon maaf atas segala salah silap saya iaitu secara sengaja atau tak sengaja. Kepada rakan-rakan seperjuangan saya, saya juga mahu mengucapkan terima kasih untuk kerjasama dan komitmen yang baik sepanjang minggu 14 ini. Tqsm geng love youuu ^^

Jadi, itu sahaja daripada saya. Adios amigos

Take care & stay safe everyone ❤️


Kehadiran 28 Jun 2021



No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  Setiap tugasan sepanjang minggu 14 ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKA...