Saturday, April 24, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5- INSTAGRAM

 

Assalamualaikan & hi bloggers.

Selesai bahagian post di Twitter, ayuh beralih ke Instagram pula. Akaun saya bernama @syahyunnn. So, feel free to follow yaa. hehehe menyempat je kan. Okay untuk IG saya berkongsi post mengenai ketenangan. Jadi, bila melihat gambar-gambar di bawah ini boleh rasa tenang yaa hihihi. Tenang is good. Kalau nak lagi gambar-gambar macam ni just komen je yee ^^


Pada 22 April 2021, gambar saya mengenai ketenangan.



Kemudian, saya membalas post rakan-rakan saya di ruangan komen mengenai gambar ketenangan mereka.































Seterusnya, selepas 5 hari berlalu iaitu pada 27 April 2021 saya memuat naik satu lagi post mengenai ketenangan.




Kemudian, saya komen gambar rakan-rakan saya yang bertemakan ketenangan juga. 


































No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  Setiap tugasan sepanjang minggu 14 ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKA...