Saturday, April 24, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5- TWITTER


 Assalamualaikum & hi bloggers.

Pada minggu 5, saya dikehendaki mewujudkan sebuah akaun Twitter. Tetapi nasiblah saya sudah ada akaun Twitter ini sejak dari September 2013 iaitu akaun @Jaesya99. Boleh follow yaa :) Hihi. Lihatlah betapa lamanya akaun ini. Hahaha. Jadi, dengan adanya akaun ini mudah untuk saya tweet secara terus topik tugasan yang diberikan prof. Topik yang diulaskan ialah mengenai estetika.


Pada 22 April 2021, saya tweet mengenai estetika yang tertera di bawah ini.




Kemudian, pada masa yang sama saya turut retweet post rakan-rakan saya mengenai estetika ini.































Seterusnya, selepas 5 hari berlalu iaitu pada 27 April 2021, saya tweet sambungan nilai estetika.




Kemudian saya retweet post rakan-rakan yang berkaitan dengan tajuk estetika ini.

































No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  Setiap tugasan sepanjang minggu 14 ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKA...