Thursday, May 27, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9- PANTUN 4 KERAT (FACEBOOK)


Assalamualaikum & hi bloggers...

Untuk minggu ini saya dikehendaki memuat naik satu post mengenai pantun 4 kerat yang direka sendiri. Kemudian membalas pantun 5 rakan saya di bahagian komen. Sejujurnya agak seronok untuk berbalas-balas pantun ini kerana unsur ritma dan nilai yang ingin disampaikan itu dihantar dengan cara yang menarik dan unik.

Di bawah ini merupakan post pantun 4 kerat yang dimuat naik oleh saya sendiri. Jenuh nau fikir ayat nak kasi nampak berbunga hihi ^^




Kemudian, di bawah ini merupakan post pantun 4 kerat rakan-rakan saya serta pantun itu dibalas di ruangan komen.















Haaaa tudiaaa. Kalau nak balas pantun saya komen je dekat ruangan komen di bawah tuu haa. Marilah kita memartabatkan bahasa kita yaa ^^ 



Kehadiran 24 Mei 2021







No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  Setiap tugasan sepanjang minggu 14 ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKA...